مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:122023-02-20اجتماعي

اهدای 60 هزار جلد کتاب به کتابخانه های همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیات اینکه تا پایان دی ماه بیش از 60 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استا اهدا شده گفت: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و آیین خانه تکانی، - عاطفه زارعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال جاری از مردم تقاضا داریم کتاب هایی که نیاز ندارند را به کتابخانه های عمومی به منظور غنی تر شدن مخازن آنها اهدا کنند.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و آیین کهن خانه تکانی، هر خانواده می تواند کتاب هایی که دیگر مورد استفاده نیست به کتابخانه های عمومی استان همدان اهدا کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان تصریح کرد: خیرینی که علاقمند به مشارکت در امور فرهنگی هستند می توانند لیست منابع مورد نیاز کتابخانه ها بر اساس اعلام اعضا را دریافت و نسبت به تهیه این اقلام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با خرید و اهدا منابع به کتابخانه های عمومی بنا بر قانون از معافیت های مالیاتی تا سقف صد درصد استفاده کنند تأکید کرد: تا پایان دی ماه 60 هزار و 831 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان توسط افراد حقیقی و حقوقی اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1400 نیز بیش از 95 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا شده که امیدواریم در سال جاری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 60 هزار جلد کتاب به کتابخانه های همدان

اهدای 60 هزار جلد کتاب به کتابخانه های همدان