مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-20اقتصادي

طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در خراسان جنوبی اجرا می شود


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تهوری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا و همچنین خدمات مرتبط در ایام پایانی سال، این طرح از امروز در سطح بازار استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات از جمله اهداف اجرای این طرح است.

تهوری اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، نظارت بر کالاهای پرمصرف و خدمات اولویت دار تشدید شده و مورد رصد و بازرسی بیشتر بازرسان قرار می گیرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: از هم استانی ها خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و فروش اجباری کالا، مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

وی ادامه داد: در طول اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف نیز برای بازرسی و رصد دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در خراسان جنوبی اجرا می شود

طرح نظارتی ویژه نوروز و رمضان در خراسان جنوبی اجرا می شود