مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:552023-02-20سياسي

برگزاری رزمایش دامپزشکی در سه شهرستان عشایری استان یزد


رزمایش جهادگران دامپزشکی از فردا دوم اسفندماه در سه شهرستان ابرکوه، خاتم و مروست برگزار می شود و خدمات رایگان در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی فتاحی نیا صبح امروز در نشست خبری که با موضوع رزمایش جهادی دامپزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش ذیل قرارگاه محرومیت زدایی دامپزشکی کشور از تاریخ دوم اسفندماه در استان یزد آغاز و تا چهارم اسفندماه در سطح استان یزد ادامه خواهدد داشت.

وی  با بیان این که ابرکوه، خاتم و مروست شهرستان های هدف این رزمایش هستند، افزود: پیش بینی می شود در این رزمایش به 100 هزار رأس دام خدمات ارائه می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: سم پاشی رایگان بدن دام، آموزش و ترویج، واکسیناسیون تب برفکی، آموزش ذبح شرعی حیوان، ویزیت رایگان دام، واکسیناسیون رایگان نیوکاسل را از جمله خدمات پیش بینی شده در این رزمایش دامپزشکی استان یزد است.

فتاحی با بیان این که در این رزمایش 40 اکیپ عملیاتی با 120 نیروی جهادی تخصصی به مناطق مختلف اعزام سه شهرستان هدف اعزام می شوند، تصریح کرد: کمک به پایداری جمعیت دام استان و تأمین گوشت قرمز و افزایش بهره وری در تولیدات روستایی، پایداری محصولات تولیدات روستایی از جمله اهداف برگزاری این رزمایش جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش دامپزشکی در سه شهرستان عشایری استان یزد

برگزاری رزمایش دامپزشکی در سه شهرستان عشایری استان یزد