مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-20دانش

ضرورت توسعه شبکه پرس تی وی برای معرفی پیشرفت های ایران به جهان


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ سعدالله نصیری قیداری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به ضرورت توسعه پرس تی وی و فعالیت های این شبکه اشاره کرد و گفت: - سعدالله نصیری قیداری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به ضرورت توسعه پرس تی وی و فعالیت های این شبکه اشاره کرد و گفت: امروز بحث ارتباطات نقش موثری برای توسعه همه جانبه ای کشور ها ایفا می کند.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ سعدالله نصیری قیداری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به ضرورت توسعه پرس تی وی و فعالیت های این شبکه اشاره کرد و گفت: امروز بحث ارتباطات نقش موثری برای توسعه همه جانبه ای کشور ها ایفا می کند.

وی افزود: در اثر رقابت های منطقه ای و بین المللی و سابقه ای که ایران در توسعه علمی کشور داشته، کشور های رقیب در تلاش هستند تا کشور را منزوی کنند و منافع کشور را به خطر بیاندازند؛ بنابراین نقش رسانه های بین المللی همچون پرس تی وی بسیار مهم است و ضرورت توسعه هرچه بیشتر چنین شبکه ای احساس می شود.

نصیری قیداری در ادامه به تمدن بالای ایران اشاره کرد و گفت: ایران با تمدن بالا می تواند بار دیگر نقش موثری در صحنه جهانی در حوزه های مختلف داشته باشد و معرفی این فرهنگ غنی می تواند در یک دنیای رقابتی در حوزه های مختلف اقتصادی سیاسی و اجتماعی نقش مهمی داشته باشد، چون معرفی پتانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه شبکه پرس تی وی برای معرفی پیشرفت های ایران به جهان

ضرورت توسعه شبکه پرس تی وی برای معرفی پیشرفت های ایران به جهان