مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-20اقتصادي

راه حل های مجلس برای مدیریت بازار ارز مورد توجه قرار گیرد


مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود که باید به آن توجه شود تا شاهد ثبات در قیمت ارز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق پیش از دستور، اظهار داشت: در ابتدا وظیفه می دانم از حضور حماسی و تاریخ ساز مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن صمیمانه قدردانی کنم و در برابر ملت موقعیت شناس ایران سر تعظیم و احترام فرود می آورم.

پیام مشترک این حضور حماسی آن بود که منافع ملی و آرامش و امنیت ملت خط قرمز تمام مردم ایران است و در سایه این اتحاد، هیچ شخص و گروهی نمی تواند گزندی به ایران سرافراز برساند.

حق نداریم کوتاهی و کم کاری خود را پشت حضور حماسی مردم پنهان کنیم رییس مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران همچون گذشته دشمن شکن است و با تیزبینی نقشه های شوم دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را می بیند و با عمل به موقع خود آن را خنثی می کند.

نیازمند تاکید است که ما مسئولان حق نداریم کوتاهی و کم کاری خود را پشت این حضور حماسی مردم پنهان کنیم و ناکارآمدی ها را نبینیم؛ بر ما بیشتر از گذشته فرض است که با قدردانی از ملت سربلند ایران در راستای برداشتن بار مشکلات از روی دوش مردم اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل های مجلس برای مدیریت بازار ارز مورد توجه قرار گیرد

راه حل های مجلس برای مدیریت بازار ارز مورد توجه قرار گیرد