مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-20اجتماعي

افزایش دما در بیشتر مناطق کشور/ وزش بادشدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان ها


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما و وزش باد شدید در شمال شرق و نوار جنوبی کشور و خیزش گرد و خاک خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما و وزش باد شدید در شمال شرق و نوار جنوبی کشور و خیزش گرد و خاک خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: از امروز تا پنجشنبه ( 1 تا 4 اسفند) جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور حاکم است، به ویژه در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل تا اواخر هفته وزش باد گرم جنوبی در ارتفاعات و گاهی وزش باد شدید رخ می دهد.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و امکان ذوب شدن برف، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه های فصلی و ایجاد رواناب در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی وجود دارد.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز و فردا (1 و 2 اسفند) در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق همچنین در نوار جنوبی کشور وزش باد گاهی باد شدید پدیده غالب است که در برخی نقاط به ویژه در شمال شرق و نوار جنوبی کشور خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در این مدت در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی نیز بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما در بیشتر مناطق کشور/ وزش بادشدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان ها

افزایش دما در بیشتر مناطق کشور/ وزش بادشدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان ها