مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:352023-02-20سياسي

سوادکوه میراث دار صنایع دستی در مازندران


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری سوادکوه، گفت: شهرستان سوادکوه میراث دار صنایع دستی مازندران است از این رو برای جذب گردشگر در ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان برپا می شود.

- محمد حمزه نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان سوادکوه به خاطر قرار گرفتن در جنوب مازندران به عنوان ورودی اصلی این استان در گذرگاه به مشهد مقدس است که در کنار گردشگری، نظارت بر اصناف و بهداشت هم در ایام نوروز مورد توجه قرار می گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در حوزه گردشگری این شهرستان دارای 22واحد بوم گردی، یک هتل آپارتمان، یک مهمانپذیر و350خانه مسافر، 3پارک تفریحی و توریستی جوارم، آزادمهر و شورمست پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود، گفت: در کنار گردشگری برای مسافران نوروزی به امور فرهنگی، بهداشتی با کمیته های حمل ونقل، راه و اسکان مسافر پرداخته می شود.

حمزه نژاد به بر پایی نمایشگاه نوروزی و بازارچه صنایع دستی در محل دو راهی آزادمهر اشاره کرد و یادآور شد: برای برپایی این نمایشگاه هماهنگی لازم با شهرداری پل سفید، هلال احمر، کمیته بهداشت، اصناف و تنظیم بازار، جایگاه سوخت، انجام شده است تا در بستر امنیت، مسافران بتوانند از فضای گردشگری شهرستان سوادکوه استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادکوه میراث دار صنایع دستی در مازندران

سوادکوه میراث دار صنایع دستی در مازندران