مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-20سياسي

دوازدهمین جشنواره مدولباس فجر با تدابیر جدید برگزار می شود


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: جشنواره مد و لباس فجر نیازمند تحول و بازنگری است که ما در آیین نامه دوره دوازدهم این جشنواره تدابیر جدیدی را اخذ کرده ایم.

- سجاد لطفی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اقدامات دبیرخانه گفت: وظیفه دبیرخانه تنظیم گری و سیاست گذاری، تسهیل گری و تنقیح در بخش هایی است که ما در آن بخش ها خلأ داریم.

حوزه مد دارای زنجیره مشخصی است که 14 عنصر دارد و اگر بخواهیم روی یک عنصر آن تمرکز کنیم و از طریق جشنواره به فراگیر شدن آن بیندیشیم و آن را بررسی کنیم، انتظار ویژه ای است.

وی ادامه داد: حداقل آسیب شناسی که از سوی اصحاب رسانه و صاحب نظر انجام شده است، عنوان می شود که بحث تحول و بازنگری نیازمند آن است که در آیین نامه جشنواره مد و لباس فجر، مباحثی مطرح شود که در دوره های پیش در آن وجود نداشت؛ چراکه اگر نگاه گذشته به جشنواره درست بود، ما به نتیجه می رسیدیم؛ بنابراین در این دوره ها به سمتی رفتیم که به نتیجه ای نرسیدیم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ادامه داد: شاید هیاهوهای اخیر کشور ناشی از این تفکر ما و ریل گذاری که سال ها انجام شد و جشنواره ای برگزار کردیم که البته حتماً ثمراتی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره مدولباس فجر با تدابیر جدید برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره مدولباس فجر با تدابیر جدید برگزار می شود