مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-20سياسي

بهره برداری از 9 پروژه عمرانی تا پایان امسال در سیستان و بلوچستان


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بهره برداری از 9 پروژه عمرانی تا پایان اسفندماه در سیستان و بلوچستان خبر داد.

- به گزارش، حسن بابایی شامگاه یکشنبه در نشست پیشبرد و بررسی موانع حدنگاری استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی که با حضور مدیران کل و رؤسای واحدهای ثبتی دو استان در زاهدان برگزار شد، گفت: سازمان ثبت باید افق جدیدی را متناسب با مأموریتها و شرح خدمات جدید در رابطه با تولیت امر حدنگاری برای خود تعریف کند و آسیب شناسی جامعی از موانع و مشکلات فرارو ذیل آن انجام گیرد.

وی با اشاره به کمبودهای این سازمان بویژه در زمینه نیروی انسانی و فقدان تأسیس ادارات ثبت در برخی شهرستانها ابراز امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته، درتمامی شهرستانهای این استان در آینده نزدیک واحد ثبتی افتتاح شود که البته برای انجام این کار نیازمند نیروی انسانی هستیم.

وی با اعلام خبر بهره برداری از 9 پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان تا پایان اسفندماه اظهار کرد: مدیران ثبتی باید بیشترین بهره را از شرکت های مشاور جهت تهیه نقشه و تشکیل پرونده ببرند و با نظارت دقیق بر شرح خدمات درخواستی و صدور تأییدیه های لازم با همکاری امور اراضی، علاوه بر تسریع حدنگاری، افزایش کیفیت کار را نیز مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 9 پروژه عمرانی تا پایان امسال در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 9 پروژه عمرانی تا پایان امسال در سیستان و بلوچستان