مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:172023-02-20اقتصادي

قصه پر غصه شب عید کارگران سیمان آباده


دبیر ستاد احیا امربه معروف شهرستان آباده گفت: به علت قرار گرفتن کارخانه سیمان آباده در لیست بدهکاران بانک ها و به اصطلاح (بلک لیست)، امکان اعطای تسهیلات به این کارخانه وجود نداشت و به همین دلیل مانع پرداخت معوقات حقوقی کارگران تا قبل از عید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، ماه گذشته بود که 8 نفر از کارگران کارخانه سیمان آباده به دلیل اعتراض به معوقات حقوقی اخراج شدند و کارگران زیادی نیز به پرداخت نشدن معوقات چندماهه خود معترض بودند.

بعد از این اعتراضات شورای تامین شهرستان آباده تشکیل جلسه داد و مصوباتی از قبیل بازگشت به کار 8 کارگر اخراجی و پرداخت معوقات حقوقی با اعطای تسهیلات را اعلام کرد.

فرماندار شهرستان آباده نیز اعلام کرد از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده می کنیم تا با تزریق نقدینگی به کارخانه بخش عمده ی مطالبات کارگران را پرداخت کنیم.

حال بعد از گذشت یک ماه از جلسه شورای تامین شهرستان آباده، طی پیگیری های خبرنگار فارس،  8 نفر کارگر اخراج شده در همان زمان به کار خود بازگشته اند اما معوقات حقوقی همچنان پابرجا می باشد.

کارخانه سیمان آباده در لیست بدهکاران بانک ها دبیر ستاد احیا امربه معروف شهرستان آباده در مصاحبه با خبرنگار فارس در آباده گفت: متاسفانه به علت قرار گرفتن کارخانه سیمان آباده در لیست بدهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پر غصه شب عید کارگران سیمان آباده

قصه پر غصه شب عید کارگران سیمان آباده