مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-20فرهنگي

کولاک باخشی های ترکمن در شب سوم جشنواره موسیقی فجر


سومین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای شورانگیز باخشی های ترکمن در تالار فخرالدین اسعدگرگانی و استقبال پرشور تماشاگران همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر و شامگاه یکشنبه سه گروه موسیقی ترکمن با نام های آلتین پرده ، نوای صحرا و ملانفس به اجرای برنامه پرداختند.

بر اساس برنامه در ابتدا گروه موسیقی آلتین پرده به سرپرستی مناف ارازنیا به روی صحنه رفت و در ادامه باخشی های ترکمن صحرا در قالب گروه های نوای صحرا به سرپرستی بهروز سقلی و ملانفس به سرپرستی حاجی محمد ای ری برای تماشاگران حاضر در تالار فخر الدین اسعد گرگانی به اجرای برنامه پرداختند.

تالار فخرالدین اسعد گرگانی، مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا، علی آباد کتول، کلاله، سالن ورزشی روستای چناران شهرستان مراوه تپه و سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن میزبان اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان است.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از 28 بهمن به دبیری بهزاد عبدی در بخش های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی (ارکسترال، کلاسیک، ردیف دستگاهی، نواحی، هنرستان های موسیقی، پاپ) آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک باخشی های ترکمن در شب سوم جشنواره موسیقی فجر

کولاک باخشی های ترکمن در شب سوم جشنواره موسیقی فجر