مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 07:502023-02-20سياسي

بازداشت مأمور اتظامی در پرونده شلیک به جوان سقزی


با شکایت اولیای دم، پرونده قضایی کشته شدن جوان سقزی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مأمور انتظامی با قرار متناسب روانه زندان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خصوص کشته شدن مختار فتحی جوان اهل شهرستان سقز اظهار داشت: بلافاصله پس از این اتفاق، دادستانی شهرستان سقز به ماجرا ورود کرده و در شعبه بازپرسی دادسرای سقز پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: در مورخ 29 بهمن ماه سال جاری در مواجهه احدی از مأمورین انتظامی شهرستان سقز با فرد متوفی مختار فتحی این فرد با شلیک گلوله کشته می شود.

رییس کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیای دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مأمور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.

حجت الاسلام حسینی از تکمیل تحقیقات قضایی در این خصوص خبر داد و تأکید کرد: با هرگونه تخلف و یا جرم ارتکابی از ناحیه مأمور انتظامی یا افراد خاطی در این پرونده مطابق قانون برخورد خواهد شد و نتیجه باطلاع عموم خواهد رسید.

رییس کل دادگستری استان کردستان همچنین هرگونه فضاسازی و شایعه پراکنی رسانه های معاند و ضدانقلاب در خصوص اینکه با این فرد به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مأمور اتظامی در پرونده شلیک به جوان سقزی

بازداشت مأمور اتظامی در پرونده شلیک به جوان سقزی