مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 07:352023-02-20سياسي

هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه های ملی و بین المللی کارساز است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه های ملی و بین المللی بسیار مؤثر، اثربخش و کارساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در جمع تعدادی از دانش آموختگان مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه جبهه های تکفیری از ناحیه کشورهای فرانسه و انگلیس و همدستانشان به اسم جبهه اسلام بر علیه ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، اظهار کرد: دشمنان در اندیشه تخریب جبهه دینی و به دنبال براندازی جریان های اهداف الهی هستند.

وی به تبیین تاریخ رسالتی اولیا و انبیا الهی در گذر از دوران سختی ها و دشواری ها پرداخت و افزود: مسیر هدایتی برای رهبران دینی در جامعه جهانی دارای پیچیدگی و سختی های بسیار دشواری بوده است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه های ملی و بین المللی بسیار مؤثر، اثربخش و کارساز است، تصریح کرد: همدلی و یکپارچگی عامل وحدت امت اسلامی است.

آیت الله صفایی بوشهری مجاهدت جهادی و تبلیغی، ایجاد کارهای منسجم و ماندگار در حوزه های پژوهشی و تألیفی در بین مردم و جوانان مساجد، علم آموزی، دشمن شناسی و داشتن برنامه کارآمد در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان را از محورهای اصلی برای جامعه روحانیت برشمرد و گفت: وظیفه روحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه های ملی و بین المللی کارساز است

هوشمندی جامعه روحانیت در صحنه های ملی و بین المللی کارساز است