مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-19اقتصادي

سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی و آماده بهره برداری متقاضیان خواهد شد.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی و آماده بهره برداری متقاضیان خواهد شد.

حمید کشکولی سی ام بهمن در اولین کمیته اجرایی مدیریت دانش، اظهار کرد: سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی و آماده بهره برداری متقاضیان خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای مختلف استانداری می توانند تجارب و ایده های سازنده خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

کشکولی ادامه داد: انتخاب و تأیید ایده ها و تجارب کاربردی توسط خبرگان منتخب مرتبط با موضوع مطلب ارائه شده انجام خواهد شد.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: ثبت این تجارب و ایده ها می تواند یک مسیر راهبردی مناسب برای مدیران و کارشناسان فعلی و آینده دستگاه باشد.

وی تأکید کرد: طراحی ساختار مناسب در راستای دانش مند بودن برنامه های مدیریتی و عملیاتی دستگاه ها یکی از عناصر کلیدی توسعه است.

کشکولی افزود: ساختار راهبردی و اجرایی برنامه مدیریت دانش که نقش هایی برای مدیران ستادی و معاونت ها در آن مطرح شده از مهم ترین عناوین تشریح شده در این کمیته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی می شود

سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی می شود