مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 23:172023-02-19بين الملل

مقام حزب الله: راه حل بحران لبنان، لغو تحریم های آمریکاست


رییس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه راه حل بحران لبنان، لغو تحریمهای آمریکا علیه این کشور است، گفت که هدف از جنگ اقتصادی واشنگتن، نابودی انسانهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز یکشنبه تأکید کرد که این جنبش با طرح و برنامه و توانمندیهای خود، با تحریمهای آمریکا مقابله خواهد کرد.

خبرگزاری رسمی لبنان به نقل از صفی الدین گزارش داد، پیشنهادهایی که برخی در لبنان برای تسلیم شدن در برابر آمریکا می دهند، کارگشا نیست و هیچ مشکلی از لبنان را حل نخواهد کرد؛ نه در مسئله ریاست جمهوری، نه مسئله اقتصادی.

وی با بیان اینکه راه حل بحران لبنان، لغو تحریمهای آمریکا علیه این کشور و نبستن دریچه راهکارها به روی آن است، تصریح کرد، کسانی که به حزب الله حمله می کنند و علیه آن دست به توطئه می زنند، باید از خود خجالت بکشند.

این مقام حزب الله با اشاره به اینکه تلاش این افراد و اربابانشان برای ضربه زدن به حزب الله ناکام خواهد ماند، خاطر نشان کرد، تحریمهای آمریکا علیه لبنان و کشورهایی که همسوی آن نیستند، مانند جنگی است که شدت آن از جنگ نظامی کمتر نیست.

صفی الدین با بیان اینکه هدف از جنگ اقتصادی کشتن و نابودی انسانهاست، عنوان کرد، هدف اصلی حزب الله، حمایت از کرامت انسان و بالا برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: راه حل بحران لبنان، لغو تحریم های آمریکاست

مقام حزب الله: راه حل بحران لبنان، لغو تحریم های آمریکاست