مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 22:342023-02-19پزشكي

برای کاهش مرگ و میر کودکان چه می توان کرد؟


کلاس آموزش پیشگیری از سوانح و حوادث در کودکان ویژه مادران، در مرکز خدمات جامع سلامت روستای پیرچوگان شهرستان رودان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جاودان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان امروز در کلاس آموزش پیشگیری از سوانح و حوادث در کودکان ویژه مادران، در مرکز خدمات جامع سلامت روستای پیرچوگان شهرستان رودان برگزار شد، گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه در زمینه پیشگیری از سوانح و حوادث در کودکان، یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از سوانح و حوادث در کودکان ویژه مادران توسط کمالی  بهورز روستای پیرچوگان تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت پیرچوگان برگزار شد.

جاودان افزود: در این کلاس آموزشی مطالبی درخصوص انواع آسیب های کودکان، علل اصلی مرگ و میر کودکان در حوادث غیر عمد، عوامل اجتماعی و اقتصادی موثر در آسیب کودکان و مطالبی در خصوص سقوط، سوختگی، غرق شدگی، مسمومیت و ایمن سازی خانه و محل بازی کودکان به مادران ارائه شد.

 معاون بهداشتی شبکه بهداشت شهرستان رودان با تاکید بر اهمیت برگزاری این کلاس های آموزشی و توجه به پیشگیری از حوادث در کودکان در راستای کاهش مرگ و میر کودکان و ارتقای سطح سلامت آنان اظهار داشت: ارتقاء سلامت کودکان از مهم ترین شاخص های سطح سلامت یک جامعه بوده و پیشگیری از وقوع حادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش مرگ و میر کودکان چه می توان کرد؟

برای کاهش مرگ و میر کودکان چه می توان کرد؟