مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-19ورزشي

پیروزی نماینده رامسر در جدال سخت با پاس گرگان


تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله یک چهارم نهایی سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از امروز (یکشنبه 30 بهمن) به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

در دومین دیدار روز نخست تیم های هورسان رامسر و پاس گرگان به مصاف هم رفتند و در این مسابقه شاگردان رحمان محمدی راد موفق به شکست سه بر دو حریف شدند تا نخستین گام را به سمت مرحله نیمه نهایی بردارند.

در ست نخست این دیدار هورسان رامسر با قدرت امتیازات را از آن خود کرد و با اختلاف بازی را پیش برد.

هرچند گرگانی ها لحظاتی موفق شدند بازی را به دست گرفته و امتیازات خود را به حریف نزدیک کنند، اما در نهایت این هورسان رامسر بود که با امتیاز 25 بر 18 این ست را به نفع خود به پایان رساند.

ست دوم این دیدار با شگفتی سازی تیم پاس گرگان و البته بازی خوب امین اسماعیل نژاد که توانست با کسب چندین امتیاز از سرویس بازی را از آن تیم خود کند، 25 بر 9 به پایان رسید.

در ست سوم دو تیم تمام تلاش خود را به کار گرفتند و امتیازات به صورت مساوی پیش رفت تا اواخر بازی که رامسری ها از حریف سه امتیاز پیشی گرفته و بازی را به دست گرفتند تا با امتیاز 25 بر 20 به پیروزی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نماینده رامسر در جدال سخت با پاس گرگان

پیروزی نماینده رامسر در جدال سخت با پاس گرگان