مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 21:352023-02-19سياسي

کمبود تجهیزات ثبت احوال خراسان رضوی برای صدور شناسنامه


مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: اکنون کمتر از 10 عدد دستگاه مکانیزه صدور شناسنامه دراستان دایر است، کمبود تجهیزات در این زمینه از مشکلات مهم ثبت احوال استان به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، غلام حسین قنبری اظهار کرد: تعداد دستگاههای مکانیزه صدور شناسنامه اکنون بسیار اندک و جوابگوی نیاز موجود نیست.

وی با اشاره به رویکرد دولت و سازمان ثبت احوال برای صدور مکانیزه شناسنامه ها گفت: مذاکراتی برای کاهش معضل کمبود تجهیزات صدور شناسانه در استان با مسوولان ذیربط انجام شده است، از مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می شود توجه بیشتری به رفع این معضل داشته باشند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی افزود: هم اکنون کمتر از 10 عدد دستگاه مکانیزه صدور مکانیزه شناسنامه در این استان وجود دارد، در صورتی که باید در هر شهرستان یک دستگاه صدور مکانیزه فعال باشد.

قنبری گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال آینده باید نسبت به تامین دستگاههای مکانیزه صدور شناختامه همت گماشت تا شاهد روان سازی خدمات مربوطه در این بخش باشیم.

وی افزود: با تکمیل فرآیند صدور کارت ملی هوشمند برای همه افراد دارای شرایط در همه بخشها شامل بانکها، دستگاههای اجرایی و بهداشت و درمان، خدمات بهتری به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تجهیزات ثبت احوال خراسان رضوی برای صدور شناسنامه

کمبود تجهیزات ثبت احوال خراسان رضوی برای صدور شناسنامه