مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-19ورزشي

بازی رفت و برگشت با دریای کاسپین ایده آل بوده است


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم شرایط بازی با دریای بابل را در مرحله رفت و برگشت ایده آل توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمان رزاقی راد شامگاه یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی جام حذفی با دریای بابل با تقدیر از هواداران تیم کاسپین بابل اظهار داشت: به بازی های جام حذفی به دید بازی تدارکاتی نگاه می کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف را پوشش و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی با اظهار این که شرایط زمین بازی چندان ایده آل نبود، گفت: مجبور شدیم بازی مستقیم، ایستگاهی و کرنر داشته باشیم و در مجموع بازی دو تیم سنگین بوده است.

وی با عنوان این که نیمه دوم بازی از جمله 15 دقیقه آخر به تیم ما فشار آمده بود، از شرایط زمین انتقاد کرد و درباره داروی مسابقه گفت: به اعتقاد من در یک صحنه داور می توانست بازیکن تیم مقابل را اخراج کند و در این صحنه مماشات کرده است.

رزاقی راد تصریح کرد: در بازی امروز تغییرات زیادی در تیم داشتیم و قصد داشتیم بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم و تیم دریای بابل نیز در این بازی با برنامه تر عمل کردند و در بازی رفت نیز این تیم خیلی خوب بازی کرد و شرایط بازی ها ایده آل بود.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ضربات پنالتی به برتری 4 بر 3 مقابل دریا کاسپین بابل رسید تا به عنوان نخستین تیم، صعودش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را قطعی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی رفت و برگشت با دریای کاسپین ایده آل بوده است

بازی رفت و برگشت با دریای کاسپین ایده آل بوده است