مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 20:012023-02-19سياسي

معرفی برترین های مسابقه ملی نقاشی «شکوه انقلاب»


برترین های مسابقه ملی نقاشی « شکوه انقلاب » به میزبانی کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل شهرستان بندرعباس معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هیات داوران مسابقه ملی نقاشی شکوه انقلاب با بررسی و ارزیابی دقیق نفرات اول تا سوم دو رده سنی 5 تا 8 سال و 9 تا 12 سال و 22 برگزیده را معرفی کردند.

  پس از اتمام مهلت قانونی، 360 اثر نقاشی از تهران، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، فارس، اصفهان، مازندران، گیلان، خوزستان، کرمان، بوشهر، مرکزی، همدان، هرمزگان، گلستان و یزد به دبیرخانه مسابقه ملی نقاشی شکوه انقلاب ارسال شده بود.

هیأت داوران پس از  بررسی آثار در گروه سنی 5 تا 8 سال، حسین رحیمیان از استان فارس را نفر اول، مهدی عباسی از استان هرمزگان را به عنوان نفر دوم و علی اکبر خواجه یی از استان هرمزگان را به عنوان  نفر سوم معرفی کردند.

   در گروه سنی 9 تا 12 نیز علی کرامتی از استان اردبیل به عنوان نفر اول، سارینا سلیمان زاده از کرمان نفر دوم و عبدالرضا تنیده از استان هرمزگان به عنوان نفر سوم این انتخاب شدند.

  همچنین هیات داوران 22 نقاشی دیگر را با توجه به اصول و شرایط مسابقه به عنوان برگزیدگان جایزه کارت هدیه  200 هزار تومانی معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های مسابقه ملی نقاشی «شکوه انقلاب»

معرفی برترین های مسابقه ملی نقاشی «شکوه انقلاب»