مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:312023-02-19سياسي

مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد شهدای غدیر در کوه های سیرچ کرمان


عصر امروز 30 بهمن ماه جمعی از ثاراللهیان دیار حاج قاسم سلیمانی با تعدادی از خانواده شهدای غدیر در سالروز آسمانی شدن 276 پاسدار شهید، با حضور در محل یادمان این شهداء در ارتفاعات سیرچ(شهرستان کرمان) یاد آن شهدای والامقام را گرامی داشتند.

- ایسنا/کرمان عصر امروز 30 بهمن ماه جمعی از ثاراللهیان دیار حاج قاسم سلیمانی با تعدادی از خانواده شهدای غدیر در سالروز آسمانی شدن 276 پاسدار شهید، با حضور در محل یادمان این شهداء در ارتفاعات سیرچ(شهرستان کرمان) یاد آن شهدای والامقام را گرامی داشتند.

سرهنگ مرادی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز توفیق نصیب شد با حضور همکاران به مقام شهدای غدیر ادای احترام و تجدید میثاقی با این شهدای گرانقدر داشته باشیم.

وی افزود: امروز بیستمین سالگرد آسمانی شدن 276 کبوتر خونین بال است که در این محل(ارتفاعات سیرچ) آسمانی شدند و ما آمدیم با این عزیزان تجدید بیعت کرده و از آنها استمداد بطلبیم در مسیر دفاع از انقلاب و ولایت ما را کمک کنند تا در مسیری که ادامه راه این شهیدان عزیز است، سربلند باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 276 نفر از پاسداران، جمعی از لشکر 41 ثارالله، عوامل پرواز و فرماندهان ستاد مشترک سپاه در 30 بهمن ماه سال 81 در سانحه برخورد هواپیمای سپاه با ارتفاعات سیرچ کرمان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد شهدای غدیر در کوه های سیرچ کرمان

مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد شهدای غدیر در کوه های سیرچ کرمان