مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-19سياسي

بحران مخاطب در حوزه کتاب نداریم


مدیر عامل بنیاد کتاب سازمان تبلیغات گفت:مابه بحران مخاطب در حوزه کتاب اعتقاد نداریم و کتاب اقتصاد خود را همچنان حفظ کرده و در غیر این صورت این حجم از افراد در صنعت کتاب فعالیت نمی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجدالدین معلمی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین در قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از چند سال وقفه در برپایی نمایشگاه کتاب دین، شاهد برگزاری این نمایشگاه هستیم که این امر موجب خرسندی است.

مدیر عامل بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی ابراز داشت: به نظر تبلیغات شهری و فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی برپایی این نمایشگاه باید بیشتر از این می بود که در این صورت شاهد حضور بیشتر مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب دین می بودیم.

معلمی بیان داشت: ناشران بزرگ باید استقبال بیشتری از نمایشگاه کتاب دین می کردند و به نظر می رسد جای حضور برخی از ناشران بزرگ که دارای کتاب های مردمی بسیاری هستند در این نمایشگاه خالی ست.

وی افزود: ما به بحران مخاطب در حوزه کتاب اعتقاد نداریم و باید عنوان داشت که کتاب اقتصاد خود را همچنان حفظ کرده و در غیر این صورت این حجم از افراد در صنعت کتاب فعالیت نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران مخاطب در حوزه کتاب نداریم

بحران مخاطب در حوزه کتاب نداریم