مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:042023-02-19اجتماعي

دانشجویان اصفهانی در قالب 100 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام می شوند


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: پس از اردوی راهیان نور دانش آموزی، راهیان نور دانشجویی نیز با 100 دستگاه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مرتضی عمومهدی، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: در پایگاه های بسیج، مدارس و مساجد برنامه های مختلفی داریم اما می توان بهتر از تمام این برنامه ها در راهیان نور بهره برداری کرد.

  وی با بیان اینکه تا به الآن 143 دستگاه اتوبوس از دانش آموزان دختر به راهیان نور اعزام شده اند، ادامه داد: استقبال دانش آموزان و خانواده ها از اردوی راهیان نور خوب بوده است.

عمومهدی در خصوص برنامه اعزام های آینده راهیان نور اظهار کرد: از پنجم اسفند قصد اعزام دانش آموزان پسر و بعد از ماه مبارک رمضان برنامه راهیان نور غرب پیش بینی شده اما علی رغم قول برای تامین اعتبار اتوبوس ها، هنوز هیچ هزینه ای به شرکت های طرف حساب پرداخت نشده است.

  جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان گفت: بعد از اردوی راهیان نور دانش آموزی، راهیان نور دانشجویی نیز با 100 دستگاه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اصفهانی در قالب 100 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام می شوند

دانشجویان اصفهانی در قالب 100 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام می شوند