مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-19بين الملل

واکنش طالبان به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری بی بی سی، گروه طالبان امروز یکشنبه در واکنش به اظهارات «بلال بوتو زرداری» وزیر خارجه پاکستان در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد: - سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه در کنفرانس امنیتی مونیخ واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری بی بی سی، گروه طالبان امروز یکشنبه در واکنش به اظهارات بلال بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد: به پاکستان توصیه می کنیم به جای طرح شکایت در کنفرانس های بین المللی، مسائل دو جانبه را رو در رو مورد بحث و تبادل نظر قرار دهد.

عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه درتوییتی اعلام کرد که این گروه در عمل به کشور های منطقه و جهان ثابت کرده است که با داشتن نیرو های امنیتی منظم و مجرب به احدی اجازه استفاده از خاک افغانستان را علیه کسی نداده است.

این در حالیست که در کنفرانس امنیتی مونیخ هیچ نماینده ای از جانب طالبان دعوت نشده است.

وزیر امور خارجه پاکستان دیروز در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی الجزیره گفته بود که کشورش با جامعه جهانی برای جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته، همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش طالبان به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه

واکنش طالبان به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه