مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-19اقتصادي

خریدوفروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران غیرقانونی است


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: خریدوفروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران غیرقانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل محبت خواه بعد از ظهر یکشنبه با بیان اینکه تعدادی از مشاوران املاک در سطح شهرستان های استان تهران اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می کنند، گفت: این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و در نهایت درگیری پروژه ها با پرونده های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرایم موجب تضرر مردم می شود.

وی افزود: قانون پیش فروش ساختمان و آیین نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: به همین دلیل خرید و فروش های امتیاز این طرح ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است و از شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست داریم فریب افراد سودجو را نخورند.

وی از مسؤولان وزارت صمت خواست تا با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح های یاد شده، هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدوفروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران غیرقانونی است

خریدوفروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران غیرقانونی است