مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 18:482023-02-19فرهنگي

مجموعه اشعار بانوی شاعر آیینی در قم رونمایی شد


کتاب غزل «دَم» شامل سروده های سمانه خلف زاده در محفل عرض ارادت شاعران آیینی به محضر پیامبر اسلام(ص) در دفتر سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی در قم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سمانه خلف زاده از شاعران آیینی قم در محفل عرض ارادت شاعران آیینی به محضر پیامبر اسلام(ص) و رونمایی از مجموعه غزل خود با نام دَم که در دفتر سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: این مجموعه غزل شامل 24 غزل با موضوع آیینی و مقاومت است که اولین مجموعه شعر بنده محسوب می شود.

وی افزود: پیش از این نیز کتاب های شعر و داستان کودک و ترجمه یک کتاب نیز توسط بنده منتشر شده است.

  خلف زاده با اشاره به زمان سرودن کتاب دم گفت: اشعار دَم گزیده ای از اشعار من از سال 1396 تا سال 1401 است که توسط انتشارات امتیاز روانه بازار شده است.

وی در زمینه نقش و تاثیر شاعران زن به ویژه زنان شاعر استان قم در شعر آیینی گفت: بانوان شاعر در حوزه های ادبی نقش بسیار پررنگی دارند و تاثیرشان در ادبیات آیینی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: نقش زنان شاعر در دوران انقلاب، دفاع مقدس و در دوره کنونی با عملگرایی در زمینه تولید اثر در ادبیات مشخص است و این افراد به دلیل طبع لطیف خود اثرگذاری مطلوبی در این زمینه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه اشعار بانوی شاعر آیینی در قم رونمایی شد

مجموعه اشعار بانوی شاعر آیینی در قم رونمایی شد