مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-19حوادث

از دستگیری سارقان خودرو تا کشف دپوی کالای قاچاق


پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ظرف دیروز و امروز و در نقاط مختلف شهر تهران، حوادثی رخ داده است که در این بسته خبری آنها را مرور می کنیم.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف کارگاه تولید مواد محترقه و دستگیری یک نفر در محدوده شهرستان ری خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد کارگاه تهیه و توزیع مواد محترقه در ری، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم به محل اعزام شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از محل، بیش از 68 هزار عدد انواع مواد محترقه به صورت آماده و نیمه آماده و کشف 75 کیلوگرم مواد اولیه مواد محترقه از محل کشف شد و یک متهم نیز در این خصوص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل و سپس به دادسرا اعزام شد.

جلیلیان در پایان گفت: امنیت، آسایش و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس ری است و پلیس با هر گونه نا امنی و افرادی که بخواهند آرامش و امنیت شهروندان را به خطر بیاندازد برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری سارقان خودرو تا کشف دپوی کالای قاچاق

از دستگیری سارقان خودرو تا کشف دپوی کالای قاچاق