مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:562023-02-19سياسي

اعلام آمادگی 10 کلان شهر برای همکاری در نیمه شعبان قم


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اعلام آمادگی 10 کلان شهر برای مشارکت در برگزاری جشن های نیمه شعبان قم، گفت: از نظر نیروی انسانی کمبودی وجود ندارد و سیاست این است که از امکانات و تجهیزات سایر کلان شهرها در پارکینگ ها و پارک سوارها استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه  ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم که با حضور کمیته های 11 گانه ویژه نیمه شعبان و ایام نوروز برگزار شد، با گرامیداشت ایام رجبیه و شعبانیه اظهار داشت: از تلاش همکاران و مدیرعامل سازمان ها و معاونین خدمات شهری مناطق در حوزه های مختلف از بابت خدماتی که در این ایام و برگزاری جشن های دهه فجر و تقارن با اعیاد رجبیه تقدیر می کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم افزود: با توجه به اینکه در سال جاری همزمان ایام نیمه شعبان و ایام نوروز را داریم و در آستانه ماه مبارک رمضان نیز هستیم، پیش بینی ها مبنی بر این است که زمان سفر مسافرین و زائرین زودتر انجام شود و آماده باش دستگاه های خدمات رسان به خصوص شهرداری اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان نیز با شهرداری است، گفت: در این راستا نخستین بار است که ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 10 کلان شهر برای همکاری در نیمه شعبان قم

اعلام آمادگی 10 کلان شهر برای همکاری در نیمه شعبان قم