مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:292023-02-19اقتصادي

گلخانه داران برای دریافت کدشناسه و گواهی سلامت اقدام کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه واحدهای تولیدی به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در صادرات محصولات گلخانه ای نسبت به دریافت کدشناسه برای واحدهای گلخانه ای خود اقدام و گواهی سلامت محصول را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر عصر امروز در نشست ستاد گیاه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: صادرات هر گونه محصول صرفا از واحدهای گلخانه ای دارای کدشناسه و گواهی سلامت امکان پذیر است.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: رییس سازمان نظام مهندسی استان و رییس حفظ نباتات در راستای رفع مشکلات و موانعی که صدور کد شناسه و گواهی سلامت محصولات را به تاخیر می اندازد در اسرع وقت اقدام کنند.

  برزگر ادامه داد: برنامه سلامت محصولات یکی از برنامه های اصلی است که در توسعه بخش کشاورزی بسیار اهمیت دارد و در اولویت جهاد کشاورزی است.

وی بیان داشت: کلیه واحدهای تولیدی باید به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در صادرات محصولات گلخانه ای نسبت به دریافت کد شناسه برای واحدهای گلخانه ای خود اقدام و گواهی سلامت محصول را دریافت کنند.

  برزگر در پایان گفت: لازمه صدور گواهی سلامت محصول، اخذ کد شناسه از طریق سامانه نظام مهندسی کشاورزی به نام (سانکا) است که با توجه به هوشمند بودن این سامانه امکان صدور کد شناسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلخانه داران برای دریافت کدشناسه و گواهی سلامت اقدام کنند

گلخانه داران برای دریافت کدشناسه و گواهی سلامت اقدام کنند