مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-19اقتصادي

افزایش 54 درصدی ترانزیت کالا در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ترانزیت کالا از پایانه های مرزی اردبیل 54 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری جابجایی مسافر 9 درصد، جابجایی کالا هشت درصد و ترانزیت کالا از پایانه های مرزی اردبیل 54 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به بهسازی 180 کیلومتر از راه های روستایی استان افزود: این آمار در حالی ارائه شده است که سال گذشته 112 کیلومتر روستایی بهسازی شده بود.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه تعرفه تراکم راه استان اردبیل هم اندازه با میانگین کشوری است، گفت: در زمینه توسعه شبکه بزرگراهی اقدامات خوبی در استان آغاز شده و 200 کیلومتر بزرگراه های استان افزایش یافته است.

وثوقی خاطرنشان کرد: میزان آسفالت راه روستایی در سال گذشته 26 کیلومتر بود این در حالی است که امسال 120 کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت شده که نشان دهنده رشد 381 درصدی است.

وی در ادامه 182 کیلومتر اجرای روکش آسفالت ،110 کیلومتر خط کشی، و اجرای 15 کیلومتر روشنایی در راه های استان را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد و گفت: در استان اردبیل 6 هزار 700 کیلومتر انواع راه وجود دارد که ارزش روز آن نزدیک 300 هزار میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 54 درصدی ترانزیت کالا در اردبیل

افزایش 54 درصدی ترانزیت کالا در اردبیل