مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:142023-02-19سياسي

آغاز به کار مرکز نظریه پردازی و هیأت اندیشه ورز در دانشگاه اصفهان


دانشگاه اصفهان به عنوان یک مرکز علمی باید محلی برای خلق نظریه های جدید باشد و در همین راستا، مرکز نظریه پردازی و هیأت اندیشه ورز کار خود را آغاز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان در چهارمین همایش سالانه انجمن مالی ایران که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در حوزه های علمی فعالیت می کنند، فقط رونوشتی از فعالیت دیگران را ارائه می دهند و به نام خود می زنند؛ درحالی که توصیه پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر رفع مسائل موجود در یک فرآیند علمی و کشف علم و نوآوری است.

وی افزود: از مراکز علمی، اندیشکده ها و پژوهشکده ها انتظار می رود نوآوری و خلاقیت داشته باشند و از نسخه های دیگران پیروی نکنند.

هرسیج با بیان اینکه بسیاری از اندیشمندان معتقدند نظام سرمایه داری امروز با بحران مواجه شده، تصریح کرد: امروز در بسیاری از حوزه ها خلاقیت وجود ندارد و نباید در سیاست گذاری ها از نسخه های غربی استفاده کرد.

رییس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: امروز در نظام مالی کشور جای نظریه پردازانی که اصل مشکل را شناسایی و مؤلفه های آن را مشخص کنند و بعد برای آن راهکار ارائه دهند، بسیار خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز نظریه پردازی و هیأت اندیشه ورز در دانشگاه اصفهان

آغاز به کار مرکز نظریه پردازی و هیأت اندیشه ورز در دانشگاه اصفهان