مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:142023-02-19سياسي

مردم گیلان با حضور در راهپیمایی 22بهمن حماسه ای عظیم خلق کردند


نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم گیلان در 22 بهمن امسال به مانند هشت دی سال 88 حماسه آفریده و با حضور میلیونی خود با شهدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم یادواره 455 شهید انتظامی استان گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با بیان اینکه استان گیلان مهد دلیران و دلاورمردان در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: استان گیلان دیار سردار جنگل، حضرت آیت الله بهجت فومنی و ظهور خط سرخ شیعه (آل بویه) است.

وی با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم گیلان در 22 بهمن امسال به مانند هشت دی سال 88 حماسه آفریده و با حضور میلیونی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و حماسه ای عظیم خلق کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فداکاری های نیروی انتظامی استان گیلان در چندماه گذشته بیان کرد: نیروهای انتظامی در گیلان ثابت کردند در مقوله امنیت و ایستادگی از حقانیت انقلاب در برابر دشمن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در چند ماه گذشته شاهد فداکاری این قشر از جامعه در کشور و گیلان بودیم.

عباسی نفش ارگان های نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار مؤثر دانست و افزود: بسیجیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گیلان با حضور در راهپیمایی 22بهمن حماسه ای عظیم خلق کردند

مردم گیلان با حضور در راهپیمایی 22بهمن حماسه ای عظیم خلق کردند