مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:082023-02-19حوادث

کشف محموله قاچاق حیات وحش در پایتخت


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: روز گذشته در عملیات کلانتری 179 خلیج و همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست این استان، محموله قاچاق حیات وحش از یک مخفیگاه در حوالی جنوب تهران ضبط و به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست فارس، علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف محموله قاچاق حیات وحش از یک مخفیگاه در جنوب تهران خبر داد و گفت: این مخفیگاه از مدتی پیش از سوی مأموران و بخش تخصصی این اداره کل شناسایی و رصد شده و در دستور کار برای دریافت حکم ورود به محل بوده است.

وی افزود: به لحاظ حساسیت موضوع و امکان انتقال گونه ها، روز گذشته ماموران پلیس در یک عملیات وارد این مخفیگاه شده و محموله مورد نظر را توقیف و ضبط کرده و با حضور تیم تخصصی و دامپزشک و همچنین مأموران یگان حفاظت این اداره کل گونه های کشف و ضبط شده پس از عملیات بی هوشی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: گونه های کشف شده مشتمل بر یک گربه کاراکال بالغ به همراه دو گربه ماهیگیر بالغ و دو توله بوده که این گربه های ماهیگیر در فهرست گونه های کنوانسیون بین المللی تجارت گونه های جانوری و گیاهی وحشی در حال انقراض (سایتیس) قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق حیات وحش در پایتخت

کشف محموله قاچاق حیات وحش در پایتخت