مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-19اقتصادي

کارگروه شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور ایجاد می شود


شهردار اردبیل از ایجاد کارگروه شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور در آستانه عید نوروز به منظور زیباسازی شهر و میزبانی هرچه بهتر از مسافران و گردشگران خبر داد.

- محمود صفری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کارگروه شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور در آستانه عید نوروز به منظور زیباسازی شهر و میزبانی هرچه بهتر از مسافران و گردشگران ایجاد می شود.

وی همچنین از تشکیل کنسرسیوم گردشگری مراکز استان های شمال غرب کشور خبر داد و گفت: کنسرسیوم گردشگری مراکز استان های شمال غرب کشور با توافق شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر در راستای معرفی ظرفیت ها و جذب گردشگر و سرمایه گذار ایجاد می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به ایجاد کنسرسیوم گردشگری و برگزاری نمایشگاه گردشگری در تهران، افزود: این اقدام در خصوص معرفی چهار استان شمال غرب کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، گردشگری و اقتصادی مؤثر خواهد بود؛ البته در ابتدا باید پتانسیل و ظرفیت های شهرها جمع آوری شود.

صفری با بیان اینکه باید اقدامات مناسبی جهت جذب سرمایه گذار و گردشگر در استان های شمال غرب کشور انجام شود، افزود: استفاده از ظرفیت گردشگری در حوزه های مختلف مورد تاکید است و باید در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور ایجاد می شود

کارگروه شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور ایجاد می شود