مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-19سياسي

کاروان خودرویی «شهید هادی» راهی سرزمین نور می شود


 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج گفت: کاروان خودرویی تحت عنوان «شهید هادی» از مبدا کرج با حضور خانواده های علاقمند راهی سرزمین نور می شوند.

- کرج-  رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج گفت: کاروان خودرویی تحت عنوان شهید هادی از مبدا کرج با حضور خانواده های علاقمند راهی سرزمین نور می شوند.

حجت الاسلام علی عالمی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری کاروان خودرویی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: این برنامه تحت عنوان شهید هادی برگزار خواهد شد و سعی می کنیم رفتار و منش این شهید والا مقام را الگوی خود قرار دهیم و از وصیت نامه و زندگینامه این شهید در طول سفر بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا دهمین روز از اسفندماه مهلت دارند، یادآور شد: زمان سفر به اردوی راهیان نور از 25 اسفند ماه الی 27 امین روز از آخرین ماه سال ادامه دار خواهد بود رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج در بخش دیگری به حضور ویژه دختران حنیفا در این اردو خبر اشاره کرد و افزود: این اردو خانوادگی انجام خواهد شد و تردد توسط خودروهای شخصی انجام خواهد شد و علاقمندان می توانند در کنار خود راهیان نور را تجربه کنند.

به گفته وی متقاضیان حضور در این اردو می توانند با ارسال پیام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان خودرویی «شهید هادی» راهی سرزمین نور می شود

کاروان خودرویی «شهید هادی» راهی سرزمین نور می شود