مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-19ورزشي

خانه نابینایان و کم بینایان اردبیل راه اندازی می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با تأمین زمین و با مساعدت بنیاد مستضعفان خانه نابینایان و کم بینایان در اردبیل راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده ظهر یکشنبه در جشنواره ورزشی نابینایان و کم بینایان اردبیل در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل اظهار کرد: قطعاً معلولان با هر نوع از معلولیتی در جامعه جایگاه ویژه ای دارند و خدمت به این قشر ادای دینی است که برعهده همه مسئولان گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش مدیران رفع کاستی های جامعه معلولان است، خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران نابینا و کم بینا در میادین مختلف ورزشی نشان از استعدادهای موجود در این قشر است که باید به آنها بها داده شده و تقویت شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل حل ریشه ای مشکلات جامعه معلولان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت سیزدهم در یک برنامه بلندمدت و با همکاری بهزیستی و سازمان های مرتبط در مناسب سازی محیط شهری برای حضور معلولان به ویژه نابینایان اقدامات اساسی را انجام داده که نمونه هایی از آن را در اردبیل شاهدیم.

حجت الاسلام ستوده راه اندازی خانه معلولان در اردبیل را با پیگیری نمایندگان جامعه نابینایان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: به همت جمعی از نابینایان زمین مورد نیاز و پروانه ساخت برای اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه نابینایان و کم بینایان اردبیل راه اندازی می شود

خانه نابینایان و کم بینایان اردبیل راه اندازی می شود