مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-19اجتماعي

طراحی گذر ورزش در تهران


مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به بحث مطالعه و طراحی مفهومی گذر ورزش تهران، گفت: پهنه ها و راسته های فرهنگی، نقش بسزایی در اجتماعی تر کردن فضاهای شهری و آمیخته شدن فرهنگ با زندگی روزمره مردم دارد.

- مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به بحث مطالعه و طراحی مفهومی گذر ورزش تهران، گفت: پهنه ها و راسته های فرهنگی، نقش بسزایی در اجتماعی تر کردن فضاهای شهری و آمیخته شدن فرهنگ با زندگی روزمره مردم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید رضا انارکی محمدی در جلسه هیئت مدیره این شرکت با بیان این مطلب که در طرح جامع توسعه فضاهای فرهنگی، راسته ها و گذرهای فرهنگی متنوعی با رویکردی خاص برنامه ریزی شده است، گفت: گذر ورزش به عنوان یکی از راسته های فرهنگی نوین تهران، می تواند نقش بارزی در اجتماع پذیری فضاها و ارتقاء کیفی آنها داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ و توسعه ارزش های فرهنگی و اجتماعی موجود در سطح شهر و توجه ویژه ای به ارزش های مختلف میراث تاریخی و ملی تصریح کرد: به همین منظور بر اساس اهمیت و جایگاه مجموعه ورزشی شیرودی و تاریخچه غنی فعالیت آن به عنوان قطب ورزشی شهر تهران، مطالعات و طرح مفهومی گذر ورزش شهر تهران با محوریت این مجموعه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی گذر ورزش در تهران

طراحی گذر ورزش در تهران