مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-19حوادث

عملیات بازگشایی گردنه «کلوسه» در حال انجام است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان: با تثبیت شرایط جوی، عملیات برفروبی و بازگشایی محور گردنه «کلوسه» با تلاش شبانه روزی راهداران، - اصفهان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان: با تثبیت شرایط جوی، عملیات برفروبی و بازگشایی محور گردنه کلوسه با تلاش شبانه روزی راهداران، بصورت بی وقفه در حال انجام است.

فرزاد دادخواه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با آغاز بارش های گسترده در طول مدت اخیر و نیز ریزش بهمن در گردنه کلوسه که ارتفاع برف را در برخی نقاط به 4 تا 6 متر رسانده بود، عملیات بازگشایی این محور با مشکل روبرو بود.

وی با بیان این مطلب که 7 روستای منطقه پشت کوه فریدونشهر به علت ریزش بهمن در گردنه کلوسه راه آن ها بسته است، عنوان کرد: گردنه کلوسه ارتباط زمینی روستاهای کلوسه، وستگان، دورک، کاهگانک، کاهگان بالا، گاهگان پایین و وزوه را با سایر نقاط شهرستان فریدونشهر در غرب استان اصفهان برقرارمی کند که در بیشتر روزهای زمستان بدنبال سقوط بهمن و بارش برفِ سنگین مسدود می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بارش برف و کولاک در هفته گذشته، تردد در این گردنه، بسیار سخت و در برخی اوقات غیرممکن ساخته بود تا عملیات برفروبی توسط راهداری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بازگشایی گردنه «کلوسه» در حال انجام است

عملیات بازگشایی گردنه «کلوسه» در حال انجام است