مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:562023-02-19سياسي

طرح نفس درامتداد طرح شهید سلیمانی اجرا می شود


مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل، اجرای طرح نفس(نجات فرزندان سقط) نخستین بار در مازندران توسط بسیج جامعه پزشکی آمل را در راستای ارائه خدمات ویژه طرح شهید سلیمانی برای مهار بیماری کرونا و کمک به خانواده ها برای عبور از شرایط سخت به نیازمندان عنوان کرد.

- ایسنا/مازندران مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل، اجرای طرح نفس(نجات فرزندان سقط) نخستین بار در مازندران توسط بسیج جامعه پزشکی آمل را در راستای ارائه خدمات ویژه طرح شهید سلیمانی برای مهار بیماری کرونا و کمک به خانواده ها برای عبور از شرایط سخت به نیازمندان عنوان کرد.

عباس اقوامی امروز در حاشیه افتتاح طرح نفس در آمل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: طرح ملی نفس با هدف کمک به کمیت جوانی جمعیت درجامعه از سوی بسیج جامعه پزشکی سپاه به استان ها ابلاغ شده و تاکنون در چند استان کشور راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در استان مازندران بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل پیشگام راه اندازی طرح نفس بوده است، گفت: این طرح درامتداد و ادامه طرح موفق سردارشهید سلیمانی در زمان همه گیری کرونا برای کمک به کنترل این بیماری و نیز کمک به توزیع بسته های معیشتی در کشور بوده که به صورت آزمایشی از آذرماه امسال فعالیت رسمی خود را در شهرستان آمل شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نفس درامتداد طرح شهید سلیمانی اجرا می شود

طرح نفس درامتداد طرح شهید سلیمانی اجرا می شود