مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:472023-02-19بين الملل

درباره پیش بینی7 سال پیش رهبر انقلاب


سال 1394 یعنی حدود 7 سال پیش بود که رهبر حکیم انقلاب با جمله «اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید» پیش بینی فروپاشی رژیم اسراییل، حداکثر تا سال 1419 شمسی را کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جعفر بلوری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: بحران ، ناامنی بی سابقه ، انتفاضه ، جنگ داخلی ،  انفجار اجتماعی و بالاخره.

فروپاشی واژه هایی هستند که چند ماهی است، به شکل بی سابقه ای وارد ادبیات رسانه ای رژیم صهیونیستی شده اند تا تحلیلگران شاید بتوانند، وضعیتی را که این رژیم در آن گرفتار شده توصیف و تبیین کنند.

اصطلاحاتی که فقط به چند مورد از آنها اشاره کردیم، طی ماه های اخیر نه فقط از سوی رسانه های رژیم صهیونیستی که از سوی بسیاری از رسانه های معتبر جهان و حتی بالا ترین مقامات رسمی این رژیم بارها و بارها به زبان رانده شده و نسبت به قریب الوقوع بودن فروپاشی اسراییل در صورت ادامه این وضع، هشدارها داده شده است.

اگر بخواهیم فقط در چند پاراگراف بگوییم در سرزمین های اشغالی چه خبر است؟ ، پاسخ این طور می شود که.

چند سالی است رژیم صهیونیستی قادر به تشکیل یک دولت معمولی و یکدست نیست و احزاب برای این که بتوانند از بی دولتی و هرج و مرج رهایی پیدا کنند، مجبور به تشکیل دولت های ائتلافی شکننده می شوند؛ دولت هایی که غالبا چند ماه بیشتر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره پیش بینی7 سال پیش رهبر انقلاب

درباره پیش بینی7 سال پیش رهبر انقلاب