مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:412023-02-19اقتصادي

305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد ملی در خوزستان توقیف شدند


کارشناسان این اداره کل با مشاهده و کشف 305 مورد کالا و یا خدمات مغایر با استاندارد، اقدام به توقیف کالا و یا خدمت ارائه شده مغایر با استاندارد در استان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی داوودی مدیرکل استاندارد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان این اداره کل با مشاهده و کشف 305 مورد کالا و یا خدمات مغایر با استاندارد، اقدام به توقیف کالا و یا خدمت ارائه شده مغایر با استاندارد در استان شدند.

وی افزود: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران نظارت بر تولیدکالا، واردات، صادرات و توزیع کالا و ارائه خدمات مشمول استاندارد اجباری در جامعه است.

داوودی بیان کرد: طی بازرسی های مستمر و منظم انجام شده از مراکز و واحدهای تولیدی، توزیعی و ارائه دهندگان خدمات مشمول استاندارد اجباری در سال 1401، این میزان اقلام که شامل مصالح ساختمانی، انواع روغن موتور و فیلتر هوای خودرو، مواد خوراکی، بهداشتی، سبوس گندم و خدماتی همچون آسانسور و تجهیزات تفریحی فاقد گواهی ایمنی استاندارد بودند، پس از مشاهده برای پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: اداره کل استاندارد خوزستان با اعمال نظارت های منظم و برخورد جدی با متخلفان، ایجاد بازاری امن و قابل رقابت با با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد ملی در خوزستان توقیف شدند

305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد ملی در خوزستان توقیف شدند