مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-19بين الملل

تل آویو خود را برای مرحله ترور مقامات سیاسی اسراییل آماده می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از نمایان شدن اختلاف نظر ها در ساختار های نهاد های امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به موضوع طرح امنیتی پیشنهادی اخیر «ایتامار بن گویر»، - با آشکار شدن ابعاد ماهیت نژادپرستانه و فاشیستی کابینه جدید بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نگرانی ها از تشدید بحران های سیاسی و امنیتی در سرزمین اشغالی روز به روز در حال افزایش است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از نمایان شدن اختلاف نظر ها در ساختار های نهاد های امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به موضوع طرح امنیتی پیشنهادی اخیر ایتامار بن گویر ، وزیر امنیت داخلی، برخی منابع از تشدید شکاف در تشکیلات امنیتی اسراییل بر سر راه همکاری یا عدم همراهی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با کابینه نتانیاهو خبر می دهند.

بر همین اساس بیش از 400 فرمانده ارشد نهاد های امنیتی رژیم صهیونیستی اخیرا با نگارش نامه ای خطاب به نتانیاهو از وی خواستند از اجرای طرح امنیتی پیشنهادی ایتامار بن گویر برای تامین امنیت شهرک نشینان در شهر بیت المقدس جلوگیری کند.

امضاکنندگان این نامه افزودند در صورت اجرای این طرح باید خود را برای وضعیت امنیتی به مراتب دشوارتر و پیچیده تر آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو خود را برای مرحله ترور مقامات سیاسی اسراییل آماده می کند

تل آویو خود را برای مرحله ترور مقامات سیاسی اسراییل آماده می کند