مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:262023-02-19سياسي

انشعابات غیرمجاز؛ دلیل اصلی تنش آبی در خراسان جنوبی


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در برخی از شهرستان های استان، تنش آبی داریم که برخی از این تنش ها به علت انشعابات غیرمجاز است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در برخی از شهرستان های استان، تنش آبی داریم که برخی از این تنش ها به علت انشعابات غیرمجاز است.

مهدی دوستی، امروز یکشنبه 30 بهمن در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: کشاورزی و صنعت بیشترین آب خراسان جنوبی را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از 22 سال قبل با خشکسالی رو به رو بوده که این مسئله موجب ایجاد تنش های آبی در برخی از مناطق استان شده است، افزود: نسبت به سال گذشته نیز افت حجم و نیز افت کیفیت منابع آبی در خراسان جنوبی داشته ایم.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شهرستان بیرجند از 25 میلیون مترمکعب آبی که به دست آورده، 20 میلیون مترمکعب آن نیاز به تصفیه دارد، تصریح کرد: در فصل گرم سال در بیرجند، طبس و نهبندان تنش آبی داریم که برخی از این تنش ها به واسطه انشعابات غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه آبی که با این هزینه بالا تصفیه می شود باید تنها در بخش شرب مصرف شود، اما متأسفانه به ویژه در تابستان در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات غیرمجاز؛ دلیل اصلی تنش آبی در خراسان جنوبی

انشعابات غیرمجاز؛ دلیل اصلی تنش آبی در خراسان جنوبی