مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-19سياسي

تعرفه عوارض شهری در ساری مصوب شد


رییس شورای شهر ساری از تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1402 شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز شعبانی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه پنجاه و هفتمین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه به صورت فوق العاده و به منظور بررسی نهایی و تصویب دفترچه مربوط به تعرفه عوارض و بهای خدمات سال آینده شهرداری برگزار شد.

رییس شورا در سخنانی با اشاره به صرف وقت قابل توجه و دقت نظر در بررسی دفترچه عوارض سال آینده شهرداری، از دغدغه مندی و مساعی اعضای شورا قدردانی کرد و با بیان اینکه سعی کردیم نقش خود را در ریل گذاری برای پیشبرد کار شهرداری و در عین حال، تأمین منافع شهروندان ایفا کنیم افزود: هدف ما تدوین تعرفه ای کارشناسی، قانونمند و متقن برای عوارض بود که ان شاء الله محقق شد.

در ادامه شورا ضمن مرور نهایی فصول مختلف دفترچه عوارض بویژه سرفصل های مهم آن نظیر درآمدهای پایدار، ضریب پهنه بندی، بلوک بندی ها بر اساس شاخص ارزش معاملاتی و مباحث مربوط به صدور پروانه و همچنین بهای خدمات مختلف شهری و اصلاحات اعمال شده، کلیات این تعرفه را مصوب کرد.

گفتنی است لایحه عوارض و بهای خدمات سال آتی شهرداری ساری طی 20 جلسه و با صرف قریب به یکصد ساعت وقت در شورای اسلامی شهر با محوریت کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و اصلاحات ضروری با نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه عوارض شهری در ساری مصوب شد

تعرفه عوارض شهری در ساری مصوب شد