مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-19حوادث

کشف 105 فقره سرقت در استان مرکزی با اجرای طرح «رعد»


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 105 فقره سرقت در اجرای طرح سراسری سه روزه رعد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هادی رفیعی کیا ظهر یکشنبه در حاشیه اجرای طرح رعد در استان مرکزی اظهار داشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت و اولویت مبارزه با سرقت از 3 روز پیش همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در این طرح 135 تیم تخصصی از کارشناسان و کارآگاهان در پلیس آگاهی فعال شده و موفق شده اند 62 نفر سارق بنام را در سطح استان شناسایی و دستگیر کنند که از تعداد سارق، 105 فقره سرقت کشف شده است.

وی ادامه داد: در یکی از این عملیات ها یک باند سارقین حرفه ای 4 نفره نیز دستگیر شده اند که این افراد به 69 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

رفیعی کیا ادامه داد: یکی از دغدغه ها و نگرانی های مردم در سطح استان توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر هستند که در این طرح حدود 105 نقطه تردد و حضور این افراد شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: در این عملیات ها 59 نفر خرده فروش و توزیع کننده و 9 نفر قاچاقچی اصلی دستگیر و قریب به 70 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین در ادامه، 101 دستگاه موتورسیکلت و 94 دستگاه خودرو که به نحوی رفتارهای ناهنجار را در سطح جامعه انجام می دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 105 فقره سرقت در استان مرکزی با اجرای طرح «رعد»

کشف 105 فقره سرقت در استان مرکزی با اجرای طرح «رعد»