مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-19اقتصادي

ربات ها متصدی پمپ بنزین


سیستم جدیدی در دانمارک توسعه یافته است که تمام فرآیند سوخت گیری خودرو را خودکار می کند و یک بازوی رباتیک اقدام به بنزین زدن برای مشتریان می کند.

- سیستم جدیدی در دانمارک توسعه یافته است که تمام فرآیند سوخت گیری خودرو را خودکار می کند و یک بازوی رباتیک اقدام به بنزین زدن برای مشتریان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، در عصری که فناوری همه حوزه های زندگی بشر را فرا گرفته است، سوخت گیری هنوز یک فرآیند مکانیکی است که حداکثر توجه کاربر را می طلبد.

فناوری با ایفای نقشی کلیدی در کاهش خطرات و چالش هایی که انسان در محیط های کاری با آن مواجه است، شیوه زندگی امروز ما را به شدت تغییر داده است.

اکنون بخش عمده ای از تلاش انسان با ماشین آلات جایگزین شده است و امروزه اغلب محصولات و خدمات به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی در دسترس هستند.

با این حال، صنایع خاصی هنوز از روش های مرسوم برای ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می کنند که جایگاه های سوخت یک نمونه کلاسیک در این زمینه هستند.

اگرچه صنعت خودرو طی سالیان اخیر پیشرفت زیادی داشته و حتی خودروهای بدون راننده را به خود دیده است، اما روش سوخت گیری همچنان سنتی است و نیاز به مشارکت انسانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات ها متصدی پمپ بنزین

ربات ها متصدی پمپ بنزین