مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-19سياسي

تولید قدرت حول محور وحدت یک قاعده مسلم است


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان گفت: طبق باور شهید سلیمانی با وحدت می توان قدرت نرم برای مسلمین تولید کرد و تولید قدرت حول محور وحدت، - یک قاعده مسلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی ظهر یکشنبه در چهارمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت که در بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک بعثت پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) با ورودشان به مدینه و تشکیل حکومت، اسلام را منتشر کردند و برای تقویت آن از بین انصار و مهاجران، نیرویی تحت عنوان بسیج ایجاد کردند تا نهضت حفظ شود.

وی افزود: امام عظیم الشان ما بعد از 1400 سال، پیامبرگونه اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کردند، چرا که در فلسطین بیشترین کسانی که به اهالی غزه ظلم کردند هم کیشان و هم مذهبان آن ها بودند اما امام راهی را ایجاد کرد که شهید سلیمانی که یک شیعه است بیشترین دفاع را از فلسطین داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد: دشمنان، سردار سلیمانی را شهید کردند و یک قلب را از کار انداختند اما قلب 80 میلیون ایرانی قلب شهید سلیمانی شد و 25 میلیون نفر زیر تابوت شهید سلیمانی گریه کردند و زجه زدند و این حماسه را هم تمامی اقوام و مذاهب خلق کردند و در فتنه اخیر نیز همین ملت با هوشمندی فتنه ها را کنار زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید قدرت حول محور وحدت یک قاعده مسلم است

تولید قدرت حول محور وحدت یک قاعده مسلم است