مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:322023-02-19سياسي

نصب و راه اندازی 3 ایستگاه جزر و مدسنجی در بنادر هرمزگان


مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 3 ایستگاه جزر و مد سنجی در بنادر هرمزگان نصب و راه اندازی شده که تأمین کننده امنیت تردد شناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان صبح امروز با اشاره به وسعت نوار ساحلی استان هرمزگان بعنوان گسترده ترین استان ساحلی کشور گفت: نظارت بر 2238 کیلومتر طول این نوار با انضمام 14 جزیره و 74 سکوی نفتی از جمله اقداماتی است که به شکل مداوم توسط همکاران اداره مهندسی سواحل در حال انجام است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون 21 فقره مجوز ساخت و بهره برداری سازه و تاسیسات دریایی با کاربری های مختلف در استان صادر شده که این مهم بیانگر توجه ویژه دستگاها و طرح موضوعات در کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان  و اخذ مجوزهای لازم است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: به منظور تامین ایمنی تردد دریانوردی و نیز بکارگیری داده ها در مطالعات احداث سازه های دریایی و ساحلی، همچنین شناخت و ایجاد بانک جامع مشخصه های دریایی در آبهای کشور سازمان بنادر و دریانوردی مبادرت به نصب و راه اندازی تجهیزات اندازه گیری مشخصه های دریایی کرده است.

وی بیان کرد: 3 ایستگاه جزر و مدسنجی در بنادر شهید رجایی، شهید ذاکری و بندر لنگه نصب و راه اندازی دو دستگاه بویه موج نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب و راه اندازی 3 ایستگاه جزر و مدسنجی در بنادر هرمزگان

نصب و راه اندازی 3 ایستگاه جزر و مدسنجی در بنادر هرمزگان