مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:312023-02-19اقتصادي

توزیع گوشت قرمز وارداتی با هدف تنظیم بازار در قزوین


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به طرح فجر تا فطر گفت: در این ایام تأمین مرغ و گوشت یخ زده به طور ویژه در دستور کار قرار دارد همچنین واردات گوشت گرم با هدف تنظیم بازار در حال انجام است و نحوه توزیع گوشت گرم با حجم 2 برابری است تا قیمت ها شکسته شود.

- ایسنا/قزوین سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به طرح فجر تا فطر گفت: در این ایام تأمین مرغ و گوشت یخ زده به طور ویژه در دستور کار قرار دارد همچنین واردات گوشت گرم با هدف تنظیم بازار در حال انجام است و نحوه توزیع گوشت گرم با حجم 2 برابری است تا قیمت ها شکسته شود.

محمد حسین عطایی در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که امروز یکشنبه 30 بهمن ماه در سالن شهیدسلیمانی استانداری برگزار شد از وضعیت مطلوب کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم در استان خبر داد و اظهار کرد: شرایط موجود حاصل تلاش های بی وقفه دستگاه های مرتبط با موضوع امنیت غذایی در استان قزوین است.

وی در رابطه با تکمیل خرید میوه شب عید عنوان کرد: تاکنون 242 تن سیب و 180 تن پرتقال برای پاسخگویی به نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان تأمین شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مهم ترین هدف هوشمندسازی و سهمیه بندی آرد و نان، جلوگیری از قاچاق آرد از استان بود و ساماندهی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت قرمز وارداتی با هدف تنظیم بازار در قزوین

توزیع گوشت قرمز وارداتی با هدف تنظیم بازار در قزوین