مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-19بين الملل

اگر حزب شولتس اکثریت را از دست دهد، «آنالنا بربوک» احتمالا صدراعظم شود


براساس نتایج یک نظرسنجی، اگر حزب حاکم آلمان به دلیل مدیریت جنگ اوکراین اعتماد رای دهنگان را از دست بدهد، «آنالنا بربوک» وزیر خارجه این کشور برای مقام صدراعظمی رقابت خواهد کرد.

- براساس نتایج یک نظرسنجی، اگر حزب حاکم آلمان به دلیل مدیریت جنگ اوکراین اعتماد رای دهنگان را از دست بدهد، آنالنا بربوک وزیر خارجه این کشور برای مقام صدراعظمی رقابت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی گروه تحقیقاتی واهلن نشان داد که اگر رای گیری بوندستاگ همین هفته برگزار شود، به احتمال زیاد حزب سوسیال دموکرات (SPD) اولاف شولتس، صدراعظم آلمان اکثریت خود را در پارلمان از دست بدهد.

روزنامه ژورنال دو دیمانش فرانسه به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد، اگر بوندستاگ منحل شود، بی میلی و عدم تمایل حزب شولتس، آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان و رهبر سبزها را نسبت به چالش صدراعظمی سوق دهد و این وزیر خارجه درباره کسب این مقام واکنش مثبت نشان دهد.

شولتس و بربوک عقاید متفاوتی نسبت به درگیری کنونی در اوکراین دارند.

آنالنا بربوک معتقد است که اروپا با روسیه در جنگ است اما اولاف شولتس احتمال یک درگیری مستقیم میان ناتو و روسیه را نادیده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حزب شولتس اکثریت را از دست دهد، «آنالنا بربوک» احتمالا صدراعظم شود

اگر حزب شولتس اکثریت را از دست دهد، «آنالنا بربوک» احتمالا صدراعظم شود